Assessor en màrqueting interactiu i telemàtic

Un professional de l'e-commerce

Assessor en màrqueting interactiu i telemàtic
Les vendes a través d'Internet augmenten, per això la figura de l'assessor en màrqueting interactiu i telemàtic és cada vegada més essencial per a les empreses.
T'expliquem en què consisteix la professió d'aquest especialista, les vies d'accés i les sortides professionals.
Funcions

Aquest especialista és assessor de màrqueting en suport en línia. Es caracteritza per ser resolutiu i ràpid en les respostes. A l'hora d'assessorar les empreses, primer ha de conèixer amb profunditat la companyia per dur a terme després una anàlisi del mercat i de l'entorn específic de l'organització, les seves amenaces i les oportunitats. A partir d'aquest estudi, s'encarrega de fer un pla de màrqueting digital i un full de ruta amb els recursos i les capacitats internes que l'empresa ha de desenvolupar per millorar la seva imatge, augmentar les vendes i afrontar possibles situacions de crisis.


Mercat laboral

Actualment creix la presència de les empreses a Internet. Cada vegada existeixen més empreses que també venen productes a través de la xarxa o fins i tot hi ha nous negocis, basats en l'e-commerce (comerç electrònic), que tan sols són presents en la World Wide Web. Per això, la situació laboral és tan favorable per a aquest professional del món virtual.

Com a assessor en màrqueting interactiu i telemàtic podràs treballar, per compte propi o per compte d'altri, per a una o diverses empreses.


ACCÉS

Tot i que per ser assessor en màrqueting interactiu i telemàtic has de seguir cursos d'especialització en l'entorn en línia, primer has de cursar algun d'aquests estudis:

Titulacions universitàries

Formació professional

Cicle formatiu de grau superior de la família professional del Comerç i màrqueting